Het belang van persoonlijke training

Personal training Schiedam

Laten we eerlijk zijn… we hebben zeker niet allemaal de tijd of de zin om naar een sportschool te gaan om TRX, Inc., likeentials te doen. Sommigen van ons willen gewoon joggen en onze volgende run een beetje meer opwindend maken. Hoe zit het met degenen onder ons die graag 6 mijl zouden joggen en nog een paar sprints, maar dat om verschillende redenen niet kunnen? Ook wij willen zo’n training, maar we hebben de tijd niet. We moeten het misschien doen met de economie, winkels op de hoek, wandelen of reizen. We hebben misschien de beste apparatuur, maar we hebben geen tijd. En dan zijn er nog diegenen onder ons die gewoon “natuurtalent” zijn – diegenen die gewoon “alles doen, de hele tijd” (ja, ik heb een paar van die mensen). Voor zulke mensen zou het geweldig zijn om een 5K race te lopen, maar een “betere Soms” zou nu een betere keuze zijn.

In deze tijden is personal training zeer goed voorbereid. In plaats van een reeks filosofieën en technieken, of een boek of seminar als de go-to advies, moet de persoonlijke trainer bieden een persoonlijke gids – iemand om u te lopen door de basis en een aantal hints of aanwijzingen om uw kennis te vergroten. Hij of zij moet een bron van strategie worden bij het trainen voor de marathon.

En dan is er nog het feit dat verkeerde gezondheids- en voedingsgewoonten een persoonlijk trainingsregime in de weg staan. Het merendeel van wat we horen over de beste manieren om je gezondheid te verbeteren, is een geval van het vermijden van de nadruk op bepaalde verrassingen, die je maagdrift in gevaar kunnen brengen. Je krijgt de indruk dat mensen die “het zo gemaakt hebben” hoofddeksels dragen – en dat ze wel veel moeten lopen om bij te blijven! Enige kennis kan worden opgedaan Men kan trainen voor een marathon en dan nog steeds niet dezelfde “loper” zijn – de kennis en ervaring komt met jaren van toewijding, zowel mentaal als fysiek. Als personal trainer is het een van de belangrijkste dingen om zowel de beginnende als de veteraan loper te helpen – de juiste dingen te zeggen op een manier die beiden aanmoedigt om de juiste resultaten te behalen.

De kern van het personal training regime is de hot-to-know bron van praktische instructies die kunnen worden toegepast zonder veel nadenken of tijd. Als de personal trainer iemand de draai van een techniek kan aanleren die de gewenste gelijkmatigheid van het lichaam verzekert en tegelijk de mystiek van de fantasie vermijdt, dan wordt de kwalificatie praktisch. Je moet gewoon het juiste beginpunt vinden – sommige mensen hebben het moeilijk om de problemen met de tenen te verhelpen, terwijl anderen de juiste tip vinden die nog steeds verheven klontjes achterlaat. Het is hier dat de trainer het goede proces kan aanleren van het verknoeien van één been per keer, leren hoe het op te lossen, en teruggaan voor meer. Als de trainer de loper door een uur van pijnlijke stretching naar de juiste houding kan leiden, dan zou je binnen een paar dagen resultaat moeten zien. Het belangrijkste punt hier is dat de training gericht moet zijn op een laatste doel – dus een zo onaantrekkelijk mogelijk demonstrerend optreden krijgen, zodat het lichaam na een paar weken van doen zal herkennen wat in dat geval werkte. In dit geval zult u gedegen kennis verwerven over hoe u moet staan op die kleinere driepoot waar uw lichaam gewoonlijk op staat – dit kan zeer nuttig zijn bij het vermijden van de gewoonte om voorover te leunen, die na verloop van tijd pijn rond de taille veroorzaakt en het uithoudingsvermogen voor sprinten vermindert.

Lees meer

Fit na zwangerschap

Leave a Reply

Your email address will not be published.