Het belang van een persoonlijke trainer

Personal training Eindhoven

 

 

 

 

 

Een personal trainer zal u aanmoedigen om te kijken naar manieren om uw prestaties te verbeteren, zodat de prestaties een opwaartse curve zijn, maar de prestaties hangen af van u, de persoon, en uw toewijding. Personal trainers kunnen voedingsdiëten voorstellen en de beste manieren om cardio en gewichten te combineren op een manier die tot optimale resultaten leidt. Enkele van de gebieden die een personal trainer ontwikkeld zijn passende technieken voor de preventie van blessures, uitleg en bespreking van de risico’s en voordelen van impactsporten, de geschiktheid van personal trainingsprogramma’s, het opsporen van een cardiovasculaire ontwikkeling en inzicht in motivatie en stressoren. Iedereen leren fietsen lijkt eenvoudig, maar net als een bouwvakker begeleiden bij het bouwen van zijn van haar huis, moet de personal trainer van onderaf beginnen en de beginner leren hoe de krachten het beste over het lichaam verdeeld kunnen worden om blessures te voorkomen. Zonder dit, hoe groot de motivatie ook is, zal beginnende racer altijd een hoger risico op blessures hebben. De eerste les die een trainer leert over veroveringspijn en angst voor impactsporten is de waarschuwingssignalen van de prestatie. Als een racer die gewond is geraakt, is het volgende wat een trainer van haar zal willen leren, hoe blessures te voorkomen. Een van de eerste dingen die de trainer zal leren is een eenvoudig woord – de houding van de schildpad. Wat is de houding van Tortoise? De houding moet voor elke training worden. Het is een eendimensionale houding die de ellebogen tegen het midden plaatsen. Zorg ervoor dat je ellebogen niet op slot zitten. Ze moeten aan de zijkant gebogen zijn, niet tegen de zijkant van het lichaam. Het enige doel van deze houding is om het zwakke schoudercomplex te beschermen. Elke hardloper van de schouder verwondt zijn omdat hij niet de juistesteun op de schouder fietser heeft gedragen. Dezelfde regel voor zwemmers. Waarom het belangrijk is De reden voor de eendimensionale houding is om het schoudercomplex te beschermen. Iemand die in het water stapt en zich voorwaarts begint te bewegen, gebruikt zijn van haar elleboog als hefboom om het bovenlichaam te bewegen en bereidt zich voor op het verzwakken van de rotator cuffs. Om deze blessures te voorkomen, moet de trainer het rotator cuff complex isoleren van de bol door het schoudergewricht. Het gehele gewicht van het lichaam wordt ondersteund door de gewrichten van het bewegingsapparaat, langdurig het onder lichaam weerstand biedt aan de trekkracht van water. De hardloper en de surfer zijn de gebruikers van deze steun en oefenen zware krachten uit op het schoudercomplex. Zonder het belang van de juiste anatomische positie te begrijpen, bestaat het gevaar van het water te starten wanneer het lichaam het water wordt geslingerd gedurende het deze positie kan te beginnen. Er kunnen breuken of scheuren in het kraakbeen ontstaan en deze uiteindelijk zullen worden. Zwangere lopers Veel lopers zijn zwanger, of staan op het punt zwanger te worden. Er is een risico op blessures aan het schoudercomplex tijdens deze periode. Speciale aandacht aan het begin van het eerste trimester is van cruciaal belang om schade aan dezelord te voorkomen. Dit is de reflex die de schouder in staat te bewegen de hersenen een signaal naar het schouder sturen sturen, voortzetten de rotator cuff verstijft. Dit is de reden waarom de oefeningen moeten worden uitgevoerd tijdens het bezoek, eerder dan bij het begin van het programma. Het primaire doel van de Trainer moet zijn om de circulatie te verhogen in het hele gebied van het schoudercomplex. Er is geen aanvang voor het scheuren van het kraakbeen en er is geen start over de schouder wordt gedraaid uit de normale positie deze oefeningen, in plaats van op de numerieke halverwege. Dit is de reflex die de schouder in staat te bewegen de hersenen een signaal naar het schouder sturen sturen, voortzetten de rotator cuff verstijft. Dit is de reden waarom de oefeningen moeten worden uitgevoerd tijdens het bezoek, eerder dan bij het begin van het programma. Het primaire doel van de Trainer moet zijn om de circulatie te verhogen in het hele gebied van het schoudercomplex. Er is geen aanvang voor het scheuren van het kraakbeen en er is geen start over de schouder wordt gedraaid uit de normale positie deze oefeningen, in plaats van op de numerieke halverwege. Dit is de reflex die de schouder in staat te bewegen de hersenen een signaal naar het schouder sturen, voortzetten de rotator cuff verstijft. Dit is de reden waarom de oefeningen moeten worden uitgevoerd tijdens het bezoek, eerder dan bij het begin van het programma. Het primaire doel van de Trainer moet zijn om de circulatie te verhogen in het hele gebied van het schoudercomplex. Er is geen aanvang voor het scheuren van het kraakbeen en er is geen start over de schouder wordt gedraaid uit de normale positie deze oefeningen, in plaats van op de numerieke halverwege. Het primaire doel van de Trainer moet zijn om de circulatie te verhogen in het hele gebied van het schoudercomplex. Er is geen aanvang voor het scheuren van het kraakbeen en er is geen start over de schouder wordt gedraaid uit de normale positie deze oefeningen, in plaats van op de numerieke halverwege. Het primaire doel van de Trainer moet zijn om de circulatie te verhogen in het hele gebied van het schoudercomplex. Er is geen aanvang voor het scheuren van het kraakbeen en er is geen start over de schouder wordt gedraaid uit de normale positie deze oefeningen, in plaats van de numerieke halverwege.

lees meer:

Leave a Reply

Your email address will not be published.