Fitness en lichaamsbeweging

Outdoor fitness

 

 

 

 

Tweede overdekte bewegingsruimte gebouwd;Vóór Nederland was dit het geval met de eerste overdekte bewegingsruimte, aan de Universiteit voor Toegepaste Wetenschappen, Trier. Een overdekt “centrum” voor lichaamsbeweging staat leeg, er worden gebouwen neergezet, trottoirs geplaveid, je kunt naar je auto gaan en naar de dichtstbijzijnde stad rijden voor een gasreis met een douche, een bad of gewoon een bank om een paar uur op te ontspannen voor de maaltijd. Gelukkig werden rond 1996 in het Duitse Trier en in Hofer de eerste overdekte fitnesscentra geopend. Dit opent deuren voor Nederlandse socialites, maar het is momenteel zeker geen alternatief voor de lange fitness- en beweegliefhebber.

Moderne voorbereiding op fitness en lichaamsbeweging kan overal worden gedaan; waarom niet in de gedragen stad? Mensen die fitnessen in een traditionele sportschool hebben het moeilijk om gemotiveerd te raken, tijd en ruimte te vinden om veilig hun oefeningen te doen, wat vooral moeilijk kan zijn wanneer de autoriteiten grenzen stellen aan waar mensen heen kunnen gaan om hun fitness te doen door ze naar een bepaalde plek te drijven. De tweede indoor fitness gym heeft vele duidelijke voordelen; alles buiten is 24/7 beschikbaar, mensen kunnen gewicht verliezen, dat zijn bijna alle indoor fitness opties in theorie. Een ander kenmerk dat je moet weten is dat deze plek altijd voorzien zal zijn van veiligheidshekken om te waken tegen eventuele voorbijgangers.

De eerste outdoor fitness ervaring

Bij de tweede outdoor fitness kun je gaan doen wat je al langer van plan bent; buiten fitness in de natuur. Fitness lessen zijn vaak gebaseerd op de buurt, waardoor de indoor lessen meer zichtbaar zijn voor hun leden, de kwaliteit van de les is wat beter en tastbaar. U kunt kiezen om indoor of outdoor jacks te doen, wat een eerste stap is om een hard-core fitness buff te worden. Je krijgt ook te zien hoe je verschillende oefeningen moet doen, dit is vooral belangrijk als je gaat trainen in een relatief heuvelachtig gebied. De trainingssessie kan beginnen met een rustige warming-up, zoals een paar minuten skippen of joggen, voordat u naar een heuvel gaat. Waar begin je? Je begint met een wandeltempo. Je hebt een atletiekbaan of een trimbaan in de buurt, dus je kunt heel langzaam beginnen en je opwarmen. Het is meer een wandeling/loop omdat je naar een grote hoogte gaat; zorg ervoor dat je gehydrateerd blijft. Wanneer je de heuvel op volle snelheid begint te werken, zul je het voelen! Deze workout zal je meer doen dan bijna elke andere.

Oefening overmand door hoogteziekte

Mensen denken vaak aan hoogteziekte bij het klimmen naarLive high – die young! Als u op zoek bent naar verlichting van uw conditie of een gezonde levensstijl, dan is een fietsvakantie op een mooie plek iets voor u.

Zoek een fietsvakantie in de prachtige natuur; het gaat erom in de frisse lucht te zijn en tegelijkertijd de spectaculaire landschappen te ervaren.

Vergeet niet om veel water en een beetje suiker te nemen. Twee flesjes water en een karaf brood, even overleggen met je arts of je het wel aankunt. Hierna vindt u een geavanceerde buikspierverbrander op de Hydro trainer.

lees meer:

Leave a Reply

Your email address will not be published.