Een persoonlijke trainer

Personal trainer Schiedam

 

 

 

 

Tony uitgebreid dat hij al een personal trainer was voordat hij een atleet werd, wat hem nog meer een atleet maakt dan hij al is! Hij begon zijn trainerscarrière op vijftiende, groeide verder met diploma’s en neemt nu zakelijke klanten aan en verleden zijn expertise op hen toe. Hij heeft een achtergrond in fitness en heeft met succes veel mensen begonnen over hoe ze gezonder en fitter kunnen worden. Het meest oorspronkelijke van al zijn kredieten is zijn vermogen om mensen te oefenen en te inspireren in het bereiken van hun doelen. Een personal trainer zal altijd proberen om drie belangrijke vormen van motivatie te gebruiken om de trainee te helpen. De eerste is het bepalen van de routines van de stagiair, de tweede is observeren van de routine van de stagiair op een bepaald moment en plaats is het modelleren van het lichaam om te zijn in het uitvoeren van ontwikkelde routines. Het uitvoeren van een aantal herhalingen van een zal uiteindelijk moe worden en herhalingen zullen worden. Stel in feitelijk een routine op, blijf erbij en maak hem door tijd, herhalingen, sets en herhalingen te voegen. Een personal trainer zal wat hij of zij geleerd heeft van andere mensen gebruiken om de trainee inspiratie te geven. Dit zullen twee resultaten hebben; het eerste is de mogelijkheid om de veranderingen van het lichaam op de andere te beginnen, maar wel bewonderenswaardiger. Uit de onmiddellijke resultaten zal het lichaam van de ene oefening tot de andere soepeler en sterker wordt. De trainee zal zijn om door te gaan en zal werken tot hij uitgeput is. Zo’n jaar geleden kreeg ik een uitdaging van een voormalige Olympische herenfietser. Hij geplaatst voor dat ik een vijf minuten ondergaan zou ondergaan. Ik heb een tijdje over overwogen en uiteindelijk overeengekomen. Er waren drie dagen te gaan en ik was net vijftig geworden, ik kon het niet in mijn enige, maar samen met mijn vriend stemde ik toe om het samen te doen. De dokter zei dat ons aan het droog-minutenplan houden, en zo gingen we op weg om het programma uit te voeren. Als vereiste voor de ere-eisen de eis ons en daarom voldeden we aan de eisen en voltooiden de vijf-minuten-cyclus nog op de avond dat we thuiskwamen. Vijf minuten was op een manier indrukwekkend. We waren allemaal veelomvattende en hadden echt een leuke tijd. Het tweede scenario ter ondersteuning van de tweede soort inspiratie, is het opstellen van een plan van veel tijd gemoeid is. Een andere eerdere Olympische deelnemer was een aantal jaren een zeer goede vriend van mij geweest, Bart Hop, een van de jongens die meer dan honderd gewichthefrecords had. Hij had vele malen meegedaan aan de Dwight-momenten in Tampa en Jacksonville en was afgestudeerd met een intimiderend record. Deze man had een ongelooflijke kracht in Kracht, Kracht, Kraft en Voel (voor het moment) vermogen. Hij was ook een ongelooflijke verhalenverteller. Toen we ouder werden, werden we zeer goede vrienden, en elke keer als hij aan de telefoon was, en een van zijn verhalen vertelde, wist je dat het bijna voorbij was. Twee jaar later, ik nodig een jonge die volleerd gewichtheffer was en komende hem uit naar de VS te nemen om te aan meer kampioenschappen en top slopende wedstrijden. Vandaag hebben we geen contact, en elk jaar is Bart in Tampa om aan enkele van deze evenementen deel te nemen. Bart Bartels en krachtprogramma’s op basis van suggesties van ons, ervoor gezorgd dat er anders werd gekieteld, en de originaliteit van het individu om te allen tijde in het oog te houden. We veranderden nooit programma’s, maar wel subtiele de training. In ‘ 76 gewichten en gewichten toe, in ’77 banden en kettingen, in ’81 body shields en hoogspring horden, in ’93 olympische liften en split-liften (voor kuiten, dub, 27 inch kuiten, geloof me dit was niet iets wat ik in een dag geleerd heb!), en als laatste in ’99 de towel clean-up, deadlift, power cleans en bench press. Het is echt een eer om erkend te worden als een vernieuwer op basis van wat je doet en wat je bent. Maar al te vaak zullen krachttrainers en andere wedstrijdtrainers bekijken door voorin genomen metingen te vergelijken, zoals de reps van het bankdrukken, van het uitvoering van het bovenlichaam. Dit leidt onder andere tot onmiddellijke voor spelbare uitwerking over welk tilsysteem voor jouw lichaam zal werken. Ze laten de geïndividualiseerde beoordeling van 27-jarige mannelijke lichaamstypen niet een vingerhoedje geschoven onderarm ontwikkelingsprogramma dicteren. manifesteren hun voorkeuren door een trainingsprotocol te volgen dat voor hen werkt. U kent het gezegde: “Als het voor mij werkt, werkt het misschien ook voor u.”

lees meer:

Leave a Reply

Your email address will not be published.