De voordelen van bewegingsfitness

Medische fitness

Dit zijn slechts enkele van de voordelen van bewegingsfitness en krachttraining met een menselijk harnas. Menselijk harnas krachttraining wordt vooral aanbevolen aan astmatische kinderen en die personen die afhankelijk zijn van regelmatige lichaamsbeweging. Nu, waarschijnlijk de meest voorkomende vorm van burgerlijke fitnesstraining is hardlopen. In het verleden was dit vrij moeilijk. Er waren maar een paar moederlijke loopbanden in omloop. Nu zijn er schijnbaar eindeloze loopbanden met voorgeprogrammeerde schema’s waar je via de computer kunt trainen en zelfs TV kunt kijken terwijl je loopt.

Hardlopen is meer dan alleen je hartslag op peil houden. Als je aerobics doet met veel hardlopen, houd je ook je hartslag op peil. Dit houdt twee dingen in. Ten eerste is je cardiovasculaire systeem niet ontworpen om 100 bpm te hebben. Je hart zal niet zo hard werken als je hartslag op 10 bpm zit. Ten tweede zal je hart meer van de zuurstof die het krijgt gebruiken, waardoor het sneller moe wordt.

Het belangrijkste om te onthouden bij aerobics is het vergroten van je kernkracht. Meer specifiek, je moet een goede loophouding aanhouden. Je rug moet een goede therapie houden als je rent. Je moet je hersenen vragen hard voor je te werken terwijl je je lichaam in een neutrale positie houdt zonder te slungelig te worden.

De krachttraining van het menselijk tuig is erop gericht de spieren van de kern in conditie te brengen. Naarmate men harder en sterker gaat werken, zullen de spieren aan kracht winnen en zich daaraan aanpassen. Normaal gesproken zouden harnasgordels weinig nut hebben voor de bodybuilder, tenzij ze worden gebruikt voor zwaar tillen. Naar mijn mening kunnen ze van groot nut zijn voor de astmapatiënt, omdat hun spieren kunnen worden gebruikt op het cardiovasculaire systeem, waardoor de efficiëntie ervan wordt verbeterd. Zo verbetert de werking ervan. Als ze van groot nut kunnen zijn voor de persoon met astma, kunnen ze hem helpen een betere conditie te krijgen, waardoor hun toestand verslechtert.

Ondertussen brengen de medische fitness-experts ons de nieuwste supplementen en gadgets. Deze gadgets beloven meestal om je te helpen gewicht te verliezen of op zijn minst te vermageren. De meeste van deze werken niet omdat het chemische verbindingen zijn die ontworpen zijn om een stof genaamd insulineresistentie op te wekken, waardoor het lichaam meer van de suikersoort genaamd glucose opslaat. Zo werkt glucomancia bij diabetes type 1 of jeugddiabetes, Harvey fists sufficientserine wordt geproduceerd door een hormoon genaamdokinine die ervoor zorgt dat de cellen meer opslaan.

Lichaamsbeweging is dus goed voor mensen met diabetes type 1 of jeugddiabetes. Het is nog niet bewezen dat lichaamsbeweging goed is voor mensen zonder diabetes. Maar er zijn wel bewezen resultaten van lichaamsbeweging zonder de hulp van deze apparaten. Veel mensen staan nu bekend als “duursporters”, omdat ze bijvoorbeeld lange crosscountry- en trailwedstrijden lopen. Naast fitnesstraining en krachttraining met menselijke harnassen, kunt u ervoor kiezen een personal trainer in de arm te nemen en dezelfde oefeningen op een minder strak schema te doen. Het hebben van een trainer maakt geen verschil, want wat zij u leren is dezelfde les die u zult krijgen op het gebied van medische fitness.

Lees meer

Alleengeboren tweeling

Energetisch therapeut

Leave a Reply

Your email address will not be published.